If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
ПП
сега дори гледам мануала за твоята кола и всъщност не е с моторче за празен ход, а електромагнитно клапанче. не си играй да го промиваш нито да го сменяш.
Ами???? К`во да го правя тогава, за да "заспят" оборотите на празен ход... Подлежи ли въобще на някакъв ремонт? Виждам, че си много, много в час и ще се радвам да чуя мнението ти.
С поздрави!
няма какво да го правиш, според мен някъде другаде трябва да търсиш причината. пробвай на празен ход да подпреш педала на газта отдолу и да го надигнеш леко и виж дали ще паднат оборотите. газ имаш ли.
няма какво да го правиш, според мен някъде другаде трябва да търсиш причината. пробвай на празен ход да подпреш педала на газта отдолу и да го надигнеш леко и виж дали ще паднат оборотите. газ имаш ли.
Не, само на бензин съм. Днес ми казаха за някаква ултразвукова баня на моторчето за празен хо. След извършването й в 50% от случаите се оправяли напълно нещата.
Днес си засекох разхода на градско: За изминати 440 км. САМО градско ми даде 11,32 л./100 км.
нямаш моторче за празен ход. имаш електромагнитен клапан който се движи нагоре надолу. колкото по-бързо трепти толкова повече въздух вкарва и толкова по- високи са ти оборотите. няма какво да му чистиш на него. търси си други майстори щото проблема ти не е в него. а разхода ти ми се вижда нормален.
колега несам ного сигорен но жи6 за някои вакум на мита бе6е подомно но и като нее загряла пак бяха нестабилни и се разровх и видях че има излязал вакум разгледаи се моита е 1.6 боксер
Днес смених свещите с DENSO IRIDIUM POWER. ULTRA-FINE 0,4mm. IRIDIUM големите и DENSO SPARK PLUGS - малките. Общо 250 кинта - главата ме заболя(((
От утре ще пробвам как стоят нещага сега.... Обаче в сервиза казаха, че е хубаво да се направи такава вана с ултразвук. Може да не помогне, но поне се надявам да не развали нещо.
Премериха ми компресията после. Изкараха я по 13 на четирите цилиндъра. Ма не ми е много ясно какво точно мериха и какво значи това(( То по каталог дават нещо 10,3:1.
Казаха обаче, че е добре, че и на 4-те цилиндъра показва еднакво.
Само да уточня,че гледам,че се изплашихте!Казах керосин,а не коресилин.Керосина е горивото за реактивните двигатели.То е по-тежка фракция от нафтата и се запалва по трудно.Подобна е на газта за старите лампи.Изобщо не вреди на лаковите покрития или на пластмасите,но великолепно разтваря всякакви горива и масла.Навсичко отгоре се разтваря отлично с вода и образува бяла смес.Всъщност всички прехвалени препарати са миене на двигатели са чист керосин и оцветители и ароматизатори.Говоря за най-добрите,които не повреждат съединениата и не свалят боите.Измива безмилостно всякакви стари масла и нечистотии.Мой приятел,който има автомивка,от 7-8 години използва само чист керосин и не ще да чуе за друго.Така,че не се плашете.Ако може да си го намерите,мийте спокойно.Смо напръскайте и след10-15 минути изплакнете с вода.
На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Днес свалиха въпросното съоръжение и го сложиха на ултлазвукова баня за половин ден. Но тъй като нямах достатъчно разстояние после до вкъщи и колата беше още студена, не можах да преценя ефекта. Утре-другиден ще има по-ясен резултат вече.
Значи мога да кажа от два дни каране, че ефекта от ултразвуковата баня е ПОРАЗИТЕЛЕН!!!!!/само да чукна на дърво/. Никакви колебания няма в работата на празен ход. Дано продължи така.
Евалла на майсторите, дето ми свъшиха тази работа!!!! Да са живи и здрави!!!
Comment